Foliada de Lume Novo

 Na tarde do 23 de junho vamos ter muita festa e tradiçom. Divertiremos e dançaremos com o melhor folque ao vivo de Toma de Terra e Gure Terra, encheremos o bandulho com sardinhas frescas e purificaremos corpo e alma na cacharela de Lume Novo neste solsticio de verão para o que contamos com a ajuda da area de cultura da Deputación de Pontevedra.

 Foliada de Lume Novo.



DATA:
Sexta-feira 23 de junho desde às 20h00.

LOCALIZAÇOM: Terrenos de Tafisa, a beira do Léres,   https://goo.gl/maps/hvBWmCUcKRm88Eb7A

MÚSICA ao vivo com Gure Terra, Toma de Terra e Foliada livre a começar por Solimán Pandereteiras. Começará pontual às 21:00horas.

LUME: Cacharela e sardinhas na grelha. Umha fogueira de carvalho e loureiro ajudara-nos criar um lume limpo e purificador que saltar 7 vezes, assim como a assar as Sardinhas que comeremos molhando o pam. Por petiçom popular, também haverá chouriços na grelha, bom proveito.

O JEITO: Se queres conhezer a arte tradicional de pesca, contata-nos no 623317579. Esta atividade é de noite e só para pessoas associadas a Pedreira.


Concertos:

O Coletivo de Toma de Terra é um pequeno conjunto de artistas disidentes, de aquí e de alá, que pretende achegar-se á música tradicional dum jeito alternativo baseando-se na improvisaçom. Entre as súas peças percorrerám cromatismos sonoros que mudarám desde a raíz máis arcaica das pandereteiras até sinteses electrónicas distorsionadas, passando por performances de dança contemporánea, de poesía, e incluso rap. Primando sempre a música para o baile, a súa proposta aspira moverse polo senso da versatilidade e transversalidade. 

 

Num mundo no que predomina a tecnología e a música digital, Gure Terra chegam desde o passado para trazer as canções de moda (daqueles tempos), ademáis de composições proprias.

Esta parelha compom-se dum galego (Daniel Pazos) e umha vasca (Paula Díaz), nom é de estranhar que nos seus espetáculos nos fagam viajar pola contorna atlântica e cantábrica. Nesta ocasióm Pandeirela (Lorena Cabaleiro) acompanhará com percusões variadas do país


Foliada Livre.

Solimán Pandereteiras nasceram do movimento social da mão da A.C. Trépia e sempre se prestam para encetar as boas festas e colaborar com o movimento popular, traz o teu instrumento e continua a música trás os aturujos de Solimán.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

Festa da língua 2023. Um futuro para a nossa língua!

FESTA DA LÍNGUA 2024: SEMENTANDO FUTURO PARA A NOSSA LÍNGUA!